Diverse Audi 200 (typ44) deler (facelift) + en del motordeler 10vT.

Anbefalte innlegg

Selger en god del deler som bare ligger og tar plass nå som bilen er komplett og ferdig.

Kommer sikkert til å angre, da noen av disse delene er vanskelige å få tilbake, men regner med at noen andre vil dra mer nytte av dem enn at jeg skal lagre dem i uoverskuelig fremtid.

• Styresnekker, 2 stk. 500,- pr stk.
  • Bakstilling (Både armer og bein). 1000,- selges helst komplett, hvis ikke må jeg demontere den.
  • Travers foran. 400,-
  • Girkasse ADZ. 1500,- (Gått ca 250k)
  • Diffrensial. 1200,- (Gått rundt 300-350k, ny olje på).
  • Giroverføring. 400,-
  • Dørblader til 88-> (Innfelte dørhåndtak). Alle 4 selges 4000,-, kun samlet! Rustfrie! (Medfølger tenningslås, koffertlokklås, så man får "1-nøkkels bil").
  • Høyre forskjerm til 20v. Litt odd plassering på blinklysa. 800,- Ikke strøkne, men ikke hull! V.S er solgt.
  • Venstre forskjerm i glassfiber, 20v. 500,-.
  • Koffertlokk, strøkent. 500,- Uten låsemekanisme.
  • Panser, 200. 1500,-
  • Dashbord facelift, lyst skinn, platinum silver. UTEN instrumentpanel! Ikke 100% komplett, men nesten. 300,-
  • Takplate uten taktrekk, typ44. 100,-
  • Vindusramme med el.vinduer og glass. 300,- pr stk. (Foran og bak, husker ikke hvor mange jeg har av hver).
  • Hellakkert frontfanger 20v. 1300,-
  • Hellakkert bakfanger 20v. 1300,-
  • Lykteplate bak til sedan, komplett med hjørnelysa, orange og rød. 600,-
  • Bremsemaster med rund tank. 200,-
  • ABS-sentral, tror jeg har en hjerne til den og. 500,-
  • ATE front-calippersett, 2 sett, til turbobiler og Avant. 500,- pr sett. Med OK klosser.

Denne lista er laget utifra hukommelsen, så jeg ta forbehold om at noe av dette kanskje er solgt fra før av. Det kan også hende fler ting blir lagt til. Pris som står evt bud.

Bilder av dette skaffes etter ønske, send meg mail på tt@vwv.no for info/bilder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 stk 10vT topper. 300,- pr stk. En av de har nye styringer og er lettere portet. En av de er en MC2-topp.
  • 3 stk 10vT innsug, to av dem har ovalt spjeld. En uten spjeld. 100 pr stk.
  • 2 sett med reimdeksler til 10vT. 100,- pr sett.
  • 4 stk 10vT kam-deksler. 100,- pr stk.
  • Ett komplett sett med stempler til MC1 -motor. Med råder. 500,-
  • Ett komplett sett med stempler til 1B -motor. 8,6:1 komp. Med råder. 1000,-
  • 10vT veiv
  • 10vT bunnpanne
  • 10vT MC1 motorblokk. Bittelitt slitekant, men ikke kontrollmålt. MC1 stemplene over tilhører denne. Ny vannpumpe. m/ oljepumpe, svingningsdemper og veiv.
  • K26 turbo, ikke vannkjølt. Delenr 035 147 703 H. Vistnok ubrukt. Tidl salgstråd http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=233710. 3000,-

Her har man egentlig en komplett 10vT motor (1B) (minus noen få lager og pakninger) om man vil.

Jeg VURDERER også dette JIM GREEN grenrøret til 10vT som har gått en runde her på forumet. Jeg setter det til hbo 3000/bud. Det var en jeg skulle kontakte først om jeg vurderte salg, men jeg husker bare ikke navnet :\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil gjerne holde av en høyre framskjerm til 200 20v om det er mulig? Så kan jeg hente når jeg får tid osv.. Kanskje i ferien? Jeg har ikke så MÅ ha liksom :P Blinklysplasseringa spiller ingen rolle. Blir sveist igjen uansett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, Mikkel. En h.f skjerm er tinget. Noen burde begynne å reprodusere disse snart :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, Mikkel. En h.f skjerm er tinget. Noen burde begynne å reprodusere disse snart :P

Heh ja sant det...

Plutselig en dag så...:)

Jeg må vare sjekke at de er like. Man får to typer skjermer. En med lav bue og en med høy bue...:/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh ja sant det...

Plutselig en dag så...:)

Jeg må vare sjekke at de er like. Man får to typer skjermer. En med lav bue og en med høy bue...:/

Får håpe det.

Om ikke så har jeg to like skjermer :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget interresert i d grenrøret til 10vt,så hvis du skal selge så si fra. Har du noe bilde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noe bilde av det akkurat for øyeblikket.

Budet står pr idag på akkurat 3000, så bud gjelder.. Jeg er egentlig svært i tvil om jeg vil selge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du forskjermer liggende enda? hvordan ser jeg om jeg har lav eller høy bue? Bilde verdsettes!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en v.f skjerm tilgjengelig i stål, og en v.f skjerm tilgjengelig i glassfiber. Ingen h.f skjermer.

Hvordan man se om det er høy/lav bue vet jeg ikke. Bilder kan jeg få ordnet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde av den frontfangeren, sort?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er frontfangern til den røde audien.. Dem har du sett :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jammen, jeg vil ha sort! Blæh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lakker den da?! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er venstre forskjerm som er viktigst. Hvordan tilstand er den i? Rust? Bilde? Har du lista (svart/chrome) som skal sitte i bakkant av skjerm også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er litt overflaterust på den i hjulbua og neders bak forhjulet som vanlig. Men ikke noe værre enn å sandblåse litt på den. Det er ikke gjennomgående.

Jeg har også noen av de listene, men jeg må bare finne dem først og sjekke tilstanden. Jeg tror den til venstesiden har en av festeskruene knekt av, men hele saken har sitti på min bil med dobbeltsidig teip i fler år uten å dette av. Ellers så tror jeg at jeg har en som er lakkert burgunderrød som er hel, må evt lakkeres tilbake til sort.

Bilde av dette kan jeg fikse.

Det eneste som er med denne skjermen er at hullet til blinklyset har noen laget for høyt opp (dette har tydeligvis vært skjermer til exclusive som kom uten sideblinklys) så har de laget egne når bilen ble importet til Norge.

De må evt sveises igjen og lages et nytt litt lenger ned på riktig plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Beklager sent svar, men om du kan fikse et bilde, så hadde det vært flott!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal fikse bilder når jeg kommer fra ferie, de siste dagene har vært litt hektisk før avreie nå til helgen. Men bilder dukker opp så fort jeg er hjemme igjen! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, har du brakett rundt fremre motor feste ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du k27 truboen?

kan du sende meg pm?

M.v.h Marius.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt ymse bilder i vilkårlig rekkefølge, obs på at noe av dette kan være solgt, men tror førsteposten skal være nogenlunde oppdatert.

2012-06-25%252019.35.37.jpg2012-06-25%252019.35.45.jpg

2012-06-25%252019.36.24.jpg2012-06-25%252019.36.32.jpg

2012-06-25%252019.36.42.jpg2012-06-25%252019.37.04.jpg

(mellomaksel solgt)

IMG_20120723_153249.jpgIMG_20120723_153407.jpg

IMG_20120723_153224.jpgIMG_20120723_153355.jpg

IMG_20120723_153414.jpgIMG_20120723_153229.jpg

IMG_20120723_153421.jpgIMG_20120723_153238.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også en komplett 2,1 KG motor (i deler) Det er moddet på en MC1 topp på den, men har et par mekaniske topper liggende til denne. Har da også eksosmanifold og en ikke-vannkjølt K26 turbo (nyoverhalt) til denne motoren. Denne trenger nok overhaling, men det er endog en ganske komplett 2,1 KG. Innsugsmanifolder har jeg også.

Har også innsug til 5t typ43 liggende.

Samt den nevnte 2,2 MC1 motoren har jeg ennå liggende i deler.

Har snart en 2,5 r5 tdi for hånd også, men vurderer blokka til et 2,5 10vt prosjekt.

Pluss en god del av de andre delene ligger her ennå. Bare å komme og hente :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.