#1 Skrevet Januar 2, 2012 Jeg lurte bare på hvilket av releene som er til bensinpumpa på A6 c4 2.8? Har ingen bok til bilen, så spør her for å være sikker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2012 Det skal være på "plass nr 6" i sikringsboksen står det her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2012 Okei takk Noen som vet om det er delenr : 431 951 253D ?? Var å kjørte nyttårsaften og bilen var helt ok. Hadde ett par stopp og helt fin. Siste gangen jeg skulle starte var den helt død. Trodde først det var bensinpumpe, men har tatt opp og koblet til en annen pumpe, men like dødt. Vet det var noe feil rekkefølge å gjøre ting, men er da nå gjort Regner vel med da at det er releet som er kass?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2012 Er merket med 205 på toppen av releet også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2012 Er der gnist på pluggene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2012 Er der gnist på pluggene ? Det har jeg ærlig talt ikke sjekket, men hører ikke pumpa går og det har jeg gjort før... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 2, 2012 Sjekk gnist du, mulig felles feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 2, 2012 Sjekk gnist du, mulig felles feil. Løpe ut nuh å sjekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 2, 2012 Å gnist er det i masser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 2, 2012 Da vet vi også at veiv og kamfølere er ok Sikring til bensinpumpen er ok vel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 2, 2012 Dersom det er likt som på S4 C4, kan du koble sammen de to største kabelskoene i relekontakten for å sjekke om det er liv - da skal pumpa starte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 2, 2012 Da vet vi også at veiv og kamfølere er ok Sikring til bensinpumpen er ok vel ? Den er trippelsjekket og byttet ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 2, 2012 Dersom det er likt som på S4 C4, kan du koble sammen de to største kabelskoene i relekontakten for å sjekke om det er liv - da skal pumpa starte Hmmm... På denne er det like kabelsko på alle om det stemmer at relet sitter på nr 6... Er som ett vanlig 87a rele... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 2, 2012 Noen som vet om jeg har funnet riktig rele? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 2, 2012 Er dette til hjelp? A6 AAH.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 2, 2012 Der ser jeg hvordan det skal se ut ja da stemmer det ikke med posisjon 6 i sikringsboksen på min bil da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 3, 2012 ugh, beklager. Tittet i en tysk 100/A6 bok jeg har liggende Ikke alt som er så forståelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 4, 2012 ugh, beklager. Tittet i en tysk 100/A6 bok jeg har liggende Ikke alt som er så forståelig Helt i orden fant igjen det på posisjon 6 som du sa, men bak hylla under rattet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...