Anbefalte innlegg

siden jeg går opp 1" i felg i år kommer jeg til å fjerne noe av skjermen som ligger under bredderen siden dette ikke har blitt gjort.

Er det noen som har noen bilder av hvor mye som kan fjernes og hvordan det bør gjøres?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Bjørn!

sjekk denne tråden for litt info og bilder angående dette:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=11981&page=3&pp=15

 

takker jon!

 

så jeg kan kutte vekk så å si hele den kanten som "pekker" ned slik at bredderen hviler oppå på en måte?

dårlig tegning

*|

* \

**|

 

hva med innerskjermen, blir det ikke et ganske stort glipp? så at du hadde skrevet at det blei sveisa inn nytt stål bak...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker jon!

 

så jeg kan kutte vekk så å si hele den kanten som "pekker" ned slik at bredderen hviler oppå på en måte?

dårlig tegning

*|

* \

**|

 

hva med innerskjermen, blir det ikke et ganske stort glipp? så at du hadde skrevet at det blei sveisa inn nytt stål bak...

 

foran: stemmer, jeg gjorde iallefall det. men bare mellom de røde ringene på bildet...

innerskjermene er bare å skru ut :) dette var for å få plass til 18" på 80mm senk.

 

bak: om du skal ha 7,5x17 eller lignende er det sikkert nok å skjære bort litt av kanten som går innover, eventuelt valse.

*|

* \

*_|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.