#1 Skrevet Januar 2, 2012 Heihei! Kan noen svare meg kjapt på hvordan sokkel som er i grøftelysene på hovedlyktene på en S4 C4. Tenker på de med linser innebygd i lyktene. Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2012 H3.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2012 http://am_application.osram.info/publish/index_en.html (til eventuelt andre brukere om tråden bli søkt opp) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2012 Takker for linken Utifra det jeg kan se, er denne lykten tripple-headlamp, eller? Det vil altså si at det er H1 i denne utifra Osrams guide. H3 er i grøftelysene nede i fangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2012 Takker for linken Utifra det jeg kan se, er denne lykten tripple-headlamp, eller? Det vil altså si at det er H1 i denne utifra Osrams guide. H3 er i grøftelysene nede i fangeren. Stemmer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2012 Takker for linken Utifra det jeg kan se, er denne lykten tripple-headlamp, eller? Det vil altså si at det er H1 i denne utifra Osrams guide. H3 er i grøftelysene nede i fangeren. Det er feil i guiden til Osram. Det er H1 i nærlys (øverste linsen) og H1 i fjernlys, mens det er H3 i tåkelys (nederste linsen). Osram har byttet om på nærlys og tåkelys. Vanlige Audi 100 med enkel lykt bruker H4 i hovedlyset og H3 i tåkelyset nede i fangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 2, 2012 Takk for den oppklaringen, kjekt å vite Har Audi 100 ja, men montert S4-lykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...