#1 Skrevet Januar 2, 2012 hellå, har kjøpt meg 2 stk BRITAX lys til å ha på Audin, så lurte jeg på om noen har no erfaring med disse lyktene? det er H3 pære + LED i parklys, og så har jeg lest en plass at det er forskjellig typer lys , noen lyser smalt å langt å noen breit å kort? her er det som står på baksiden av løkta: H3 12v/24v 55w/70w LED 12v/24v 2w/3w for NS-907?? Jeg kjøpte utstilings modell så fikk ikke med no info om lyktene osv, så har noen no peil på ossen type lykter det er? å når de skal monteres trengs det vell en rele av no slag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2012 Et kabelsett med rele må du ha når du monterer ja. Får ferdig sånt på Biltema. Det som står på lykta som du har skrevet sier bare hva slags pærer det er. Samt en NS godkjenning eller noe. Hvilke av disse er det?: http://www.kcl.no/kcl/frontend/files/CONTENT/PDF/Britax_siste.pdf Nederste? 17.5% lux er ikke allverden. Vil tippe de lyser litt bredt og kort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...