#1 Skrevet Januar 2, 2012 Ene senkesettet får vi 10% på så da blir det så og si samme pris som det andre. Så hvilket er best? http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/vw/bora/ta-technix http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/vw/golf-4/tuningart (dette passer vel også til Bora?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2012 tuningart har en kammerat på en golf 3 og det hopper å spretter overalt, jeg ville aldrig hatt det... så av di 2 ville jeg valgt ta-technix, men hvorfor ikke legge litt mer penger i det? jeg har supersport black evolution og er kjempe fornøyd, kunne ikke vert bedre till mitt bruk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2012 Eg har vært borti mange tuningart sett og må sei meg imponert i forhold til prisen. men legg gjerne til litt og få supersport settet med grove trapesgjenger: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2012 tuningart har en kammerat på en golf 3 og det hopper å spretter overalt, jeg ville aldrig hatt det... så av di 2 ville jeg valgt ta-technix, men hvorfor ikke legge litt mer penger i det? jeg har supersport black evolution og er kjempe fornøyd, kunne ikke vert bedre till mitt bruk Fordi det ikke er bare senkesett som skal på bilen, så om TA-technix er mer en bra nok, så kan jeg bruke de 2000kr jeg sparer på noe annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2012 Ta og Tuningart er samme settet bare i annen innpakning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2012 Jeg har testa ett par TA sett å fornøyd med alle har TA sitt med hardhetsjustering på boran nå å det går lav å pinne stivt om man vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...