Hvilket senkesett av disse to?

Anbefalte innlegg

tuningart har en kammerat på en golf 3 og det hopper å spretter overalt, jeg ville aldrig hatt det... så av di 2 ville jeg valgt ta-technix, men hvorfor ikke legge litt mer penger i det? jeg har supersport black evolution og er kjempe fornøyd, kunne ikke vert bedre till mitt bruk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har vært borti mange tuningart sett og må sei meg imponert i forhold til prisen. men legg gjerne til litt og få supersport settet med grove trapesgjenger: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tuningart har en kammerat på en golf 3 og det hopper å spretter overalt, jeg ville aldrig hatt det... så av di 2 ville jeg valgt ta-technix, men hvorfor ikke legge litt mer penger i det? jeg har supersport black evolution og er kjempe fornøyd, kunne ikke vert bedre till mitt bruk :)

Fordi det ikke er bare senkesett som skal på bilen, så om TA-technix er mer en bra nok, så kan jeg bruke de 2000kr jeg sparer på noe annet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta og Tuningart er samme settet bare i annen innpakning ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har testa ett par TA sett å fornøyd med alle :) har TA sitt med hardhetsjustering på boran nå å det går lav å pinne stivt om man vil ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.