#1 Skrevet Januar 2, 2012 (endret) Har som sagt da en A4 B7 med dårlig lys. Eller det er vell ikke noe unormalt med de, er bare vant til mye bedre lys. F.eks gamle passaten min. Spørsmåle mitt er om det er noen der ute som har prøvd å montert skulte ekstra lys på disse? Vill så klart ikke at dette skal vises. Er det mulig tro? Eller finnes det sterkere pærer å få montert? problemet er fjern-lys. Har ikke noe problem med nær-lys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2012 god plass bak grill for montering av ekstralys, men e pærene gamle kan du prøve å bytte dei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2012 Har ikke disse bilene bixenon med at linsa beveger på seg og at du har halogen i innerste lysene? Da kan det jo være en ide og oppgradere de innerste? Kan også hjelpe med å rense litt inni linsa og kjøpe nye pærer. Monterer du ekstralys innenfor grillen vil dette uansett vises fra visse vinkler og det er i mine øyne ikke noe serlig fint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2012 god plass bak grill for montering av ekstralys, men e pærene gamle kan du prøve å bytte dei. ja tenkte på å montere der, men vill ikke at det skal synes. finner mye små xenon lys på e-bay, men usikker på kvaliteten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2012 Har ikke disse bilene bixenon med at linsa beveger på seg og at du har halogen i innerste lysene? Da kan det jo være en ide og oppgradere de innerste? Kan også hjelpe med å rense litt inni linsa og kjøpe nye pærer. Monterer du ekstralys innenfor grillen vil dette uansett vises fra visse vinkler og det er i mine øyne ikke noe serlig fint! det er riktig som du sier at det er bi-xenon, og at linsa løfter seg, men på denne er det ikke halogen i tillegg. Det som gjør det så vanskelig. På min gamle passat var det halogen som jeg bygde om til xenon;) det ble kjempe bra lys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2012 Jo du har jo halogen i DRLéne - disse kan vel bygges om. Eirik Bakken gjorde det på sin A6. Jeg mener å huske at på min B7 var lysene helt greie - mulig pærene dine begynner å bli modne for utskiftning. Og btw, har ikke du Lamin-x på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 2, 2012 ahhh.. bygge om de halogen lysene, å koble samens med fjern-lysa ja! det er jo genialt, har jeg ikke tenkt på stemmer at jeg har lamin-x ja;) hehe.. er fullstendig klar over at det tar noe av sikten. Men synes ikke det har vært spesielt bra fra før heller. Blitt litt bortskjemt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 2, 2012 Syntes jeg har meget bra lys på min. Merkelig at din skal være dårligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 2, 2012 kan ha noe med lamin-x film, og gamle pærer. skal prøve å bytte de som står i nå. D1S pære dette vell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 2, 2012 kan ha noe med lamin-x film, og gamle pærer. skal prøve å bytte de som står i nå. D1S pære dette vell? D1S ja,byttet D1S pærer på min B6 etter ca 35.000km/4-5år pga dårlig lys,nye pærer gjorde underverker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 2, 2012 Hvor mye arbeid er det å bytte disse pærene? Må hele fronten av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 2, 2012 takker for gode tips;) da er h7 xenon kit bestillt, samt nye d1s pærer phillips Om lykta må ut, må du av med fangeren, men det er ikke så utrolig mye arbeid det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 4, 2012 Byttet begge på min b7 med xenon før jul nå. Trenger ikke av med fangeren. men må ut med luftfilterboks på den ene siden. På andre siden må oljebeholder til servoen ut så går det fint tok 30 min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 5, 2012 Byttet begge på min b7 med xenon før jul nå. Trenger ikke av med fangeren. men må ut med luftfilterboks på den ene siden. På andre siden må oljebeholder til servoen ut så går det fint tok 30 min du mener bare pærene da eller? du må av med fangeren for å ut med lykta vell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 5, 2012 du mener bare pærene da eller? du må av med fangeren for å ut med lykta vell? Ja bare pærene ja, trodde vi snakket om det jeg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 5, 2012 Ja bare pærene ja, trodde vi snakket om det jeg hehe græit å vite uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 6, 2012 græit å vite uansett hehe ja godt misforståelsen kom til nytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 7, 2012 noen som vet om det er mulig og kode om dagskjørelysa til fjærnlys ? dette hadde jo vært genialt da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 7, 2012 noen som vet om det er mulig og kode om dagskjørelysa til fjærnlys ? dette hadde jo vært genialt da;) det går ikke. da må du nok ut med loddebolt eller strømstjelere...jeg bytta xenonpærer på min før jul og det hjalp ganske mye,for mine også lyste dårlig og blinka disco . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 8, 2012 ridgrid ifra dybvik trading? det er jo nesten usynlig og godt lys.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 8, 2012 det går ikke. da må du nok ut med loddebolt eller strømstjelere...jeg bytta xenonpærer på min før jul og det hjalp ganske mye,for mine også lyste dårlig og blinka disco . flere som har tipset meg om det, så de er bestillt men lurer på om jeg skal gjøre om dagskjørelysa å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 8, 2012 ridgrid ifra dybvik trading? det er jo nesten usynlig og godt lys.. hmm.. ikke sett:confused: link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 8, 2012 hmm.. ikke sett:confused: link? http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=5062 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...