#1 Skrevet Januar 4, 2012 (endret) Siden det kanskje er lettere å montere en 3b i bilen min så prøver jeg da og selge 10vt. Bunndelen er overhalt fra forrige eier. Plana,hona, nye lagre og stempelringer. Dette kan jeg desverre ikke dokumentere. Følger med starterog dynamo. Urquattro kjet. Mener å huske det er kkk26(?) turbo. Følger med original eller selvlagd downpipe. Toppen er ifra en sugemotor. Mangler registerreim og elnett. Kunne tenkt meg rundt 6k for denne. Ellers havner den nok i en uskyldig vinterbil. Bilder kommer i morgen! Lagt til etter 1 dag 1 time: Litt dårlige bilder men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2012 Følger med elnett med hjerne. Elnett er noe klipt. Er nok mulig for noen med litt el kunskap å fikse det. Motoren står i Lillestrøm, Sørum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2012 Hvilken type ecu er det? mac 10/11 eller annet. Motorkode på blokka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2012 Kan få tatt no bilder neste gang jeg er i verkstedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2012 Denne står fortsatt tørr og fin og venter på ny eier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2012 Motorkode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2012 Det vet jeg faktisk ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2012 om du skulle ha en tett 10vt eksos manifild liggende i hylla så trenger jeg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 13, 2012 (endret) Har sånne ekstra liggende ja. Men er vel sprekt alle sammen. Noe som er veldig veldig vanlig:P Har veldig mye liggende til 10vt så er bare p spørre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 18, 2012 om du fant ut motorkode og type ecu, ville det nok hjulpet på endel :-) jeg er litt nysgjerring selv, men må ha litt info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 19, 2012 Det vet jeg faktisk ikke. Er ikke koden på blokka lesbar? Hvis blokka er lakkert eller det er rust, så kan du prøve å pusse ned. Vil som regel kunne lese det da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 19, 2012 Joda den er sikkert lesbar:P Jeg bare glemmer å se etter hver gang jeg er i garasjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 20, 2012 Joda den er sikkert lesbar:P Jeg bare glemmer å se etter hver gang jeg er i garasjen. Okai Når du husker å kikke, kan du godt se hva slags topp som sitter på den også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 20, 2012 Har flere topper liggende. Sitter på en sugetopp men kan få med sprekt turbotopp med ventiler og kam. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 20, 2012 Vil tippe det er en mc1 bunn, med KU topp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 20, 2012 Vil tippe det er en mc1 bunn, med KU topp.. Har du rett skylder du meg en sixpack med øl. Tar du feil skylder du meg en sixpack med øl. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 20, 2012 Hehe står ganske stort på blokka om det er mc. Er mc innsug hvertfall. Og vet ku, er vel den eneste toppen som går rett på mc blokk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 29, 2012 Hjelper dette noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 2, 2012 solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 2, 2012 Denne godbiten er solgt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...