#1 Skrevet Januar 3, 2012 (endret) Hei... Jeg trenger litt hjelp... Jeg leter febrilsk etter originale lykter til s3'n min.,, 2003 modell... og nr på disse er: 8L0 941 003 AK og 8L0 941 004 AK Så kommer spørsmålet Fått tilbud i fra sverige og han skrev at han ikke viste om de kunne brukes om hverandre. Han skrev delenummeret slik: 8L0 941 003 A/AD/AK til venstrelykta feks.. Hva er forskjellen på A, AK eller AD bak selve tallende i delenr? Prisen er bra, så håper virkelig noen kan noe om dette eller har mulighet til å sjekke det opp for meg mvh Kristoffer ps: hvis jeg har lagt denne feil, håper jeg en moderator bare flytter den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2012 b 8L0 941 003/004 AK er for Høyretrafikk og xenon AL er for Venstretrafikk og xenon AF er for Høyretrafikk og halogen AH er for Venstretrafikk og halogen Fant ikke noe med A/AD/ i delenummeret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2012 b 8L0 941 003/004AK er for Høyretrafikk og xenon AL er for Venstretrafikk og xenon AF er for Høyretrafikk og halogen AH er for Venstretrafikk og halogen Fant ikke noe med A/AD/ i delenummeret slik står det på nettsida til leverandøren deres: 8L0 941 003A (AUDI), 8L0 941 003AD (AUDI), 8L0 941 003AK (AUDI) Levrandøren: (legg inn s3 med BAM motorkode og se på lyktene med ITEM NUMBER: 00150181A1 http://abkbildelar.se/klokkerholm/ Ser dette riktig ut? Setter utrolig pris på hjelpen Heine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2012 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2012 ingen som vet noe mer altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2012 fikk dette svaret fra møller: Art.nr som slutter på 003A er utgått. Art.nr.som slutter på 003AD er likt som 003AK. Begge passer på din bil. så da blir det en bestilling tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2012 Bare stjeler litt plass her i tråden din jeg.. Veit du f.eks om facelift lyktene passer på pre-facelift? Føler jeg ikke har fått no skikkelig svar på det igrunn:p Og facelift lampene er sjukt finere! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 9, 2012 Bare stjeler litt plass her i tråden din jeg.. Veit du f.eks om facelift lyktene passer på pre-facelift? Føler jeg ikke har fått no skikkelig svar på det igrunn:p Og facelift lampene er sjukt finere! Mvh Meg bekjent skal de passe over, MEN jeg kan virkelig ikke love noe.. Andre her inne vet sikkert dette 100% sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 9, 2012 Allright, takk for det mann Åssen pris havna man ca på ifra den sida du kom med a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 9, 2012 Ikke betalt de enda, men skal komme tilbake til eksakt hvor mye det blir kan si det er under prisen av 1 i norge for begge 2 hvis jeg har forstått det riktig men de sender bare innen sverige da, så har ei venninne som tar de imot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 9, 2012 MEN der endrer de prisen så da må jeg gå i tenkeboksen... 14500 svenske blir det omtrent etter han svensken har endret ting... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 10, 2012 Ahhh nei fanden.. Det er surt! Hmmm... Skulle hatt slike lykter asså..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 10, 2012 Ordnet dette seg? Så mailen din nå jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 10, 2012 Ordnet dette seg? Så mailen din nå jeg.. Tja har fått svar på det jeg lurte på i hvert fall ikke fått tak i lykt enda, men håper det løser seg snart. Nå ser jeg etter brukt venstre side(er den siden jeg trenger å bytte), men hadde liksom vært digg med 2 nye... Men synes prisen er litt for drøy.. Så hvis noen kommer over venstre side, hadde det vært helt konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 10, 2012 Ahhh nei fanden.. Det er surt! Hmmm... Skulle hatt slike lykter asså..! ja var under 6000 svenske i utgangpunktet og følte det var for godt til å være sant... OG det var det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...