Hvem selger lett glassfiber bakluke til s2

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en lett bakluke til s2 coupe. Noen som veit om noen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei Takk !

Han gidder jeg ikke å handle mer med. Tok 1år før jeg fikk dørene, og de kunne mor mi ha laget bedre.Husker ikke hvor mange telefoner jeg tok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei Takk !

Han gidder jeg ikke å handle mer med. Tok 1år før jeg fikk dørene, og de kunne mor mi ha laget bedre.Husker ikke hvor mange telefoner jeg tok.

Såpass ja.: eek :

Kom bare tilfeldigvis over siden hans her om dagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei Takk !

Han prioriterer vel til de han egentlig lager til. Folk som driver med rallycross ;)

Er ikke så nøye med Finishen der når sansynligheten for at det meste må byttes etter hvert løp er stor:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Johan Lindstrôm. Han har jo fått spons/avtale med ett svensk firma som skaffet alt av glassfibedeler til S2. Panser, fangere, skjermer både forran og bak og bakluke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.