Dårlig varme inne i bilen

Anbefalte innlegg

hei

jeg har ett problem med varmen i bilen, vifta blåser gått, men det tar lang tid før jeg får varme selv om motoren blir varm fort.. jeg har sett på kjøleveska å å kan ikke si at det er den fineste fargen på den, er lysbrun.

noen som har førklaring på dette ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bil, årsmodell, motor???? Veldig lite info å gå på her gitt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det e en golf iv 2000 mod 1,9 tdi 4 motion

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert thermostaten:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig tett varmeregister...

Om kjølevesken er lys brun som du sier burde du bytte denne, skylle gjennom med rent vann og fylle på G12 eller typ rosa/longlife kjøleveske ;)

Liten Edit: Du kan også bruke G30 kjøleveske da den er anbefalt til VAG biler og spesielt til motorer med aluminiums komponenter som du har på din 1.9 TDI ;) Men husk, skyll godt gjennom anlegget!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vel ikke Golf IV kjent for godt varmeapparat i utg. punktet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme problemet på A4 B5, elendi varmeapparat, må ha en million i turtall på bilen for at det skal bli type Mercedes 190E varmt...

Kansje varmeregister i fra en Audi Cab passer over?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde tett register på en passat, kobla av slangane og la en skøyt so eine slangen gjekk ut av motorromme og kobla vannslange i andre enden, kom veldig masse gugge ut.. den hadde vel og merke bytte topp pakning so va litt olje der.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var dette noe som kom plutelig ? eller har det blitt dårligere over tid? Kan og ve luft i systemet som gjør at du ikke får opp tempen i cupeen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.