#1 Skrevet Januar 4, 2012 (endret) Heisann! Bare lufter for å se om det er noe interesse for den her. Sykkelen er godt holdt, med splitter nye dekk, drev og kjede nytt 2010. Blå av farge Olje og filter byttet 2 ganger hver sesong. Kun brukt 30 timer i 2011:( Større dyser,chip og eksos, som utgjør ca 170 hk! 150 org Eid sykkelen i 3 år, og er meget velholdt! Følger med diverse småting, pluss depotstøtter foran og bak. Pris 45.000 og ingen innbytte Bilder kommer, kan også sendes på mms:) Ta kontakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2012 Sent from my ST17i using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2012 Sent from my ST17i using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2012 Bump:) Bud vurderes:) Mvh Jon Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2012 Km.stand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2012 Km.stand? Nøyaktig 57356:) Mvh Jon Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2012 Ingen som vil ha rå kjøremaskin? Seriøse bud vurderes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2012 Ingen som vil ha rå kjøremaskin? Seriøse bud vurderes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 6, 2012 Opp igjen, må bort grunnet ny bil! Sent from my ST17i using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 6, 2012 Vent 1 måned så kommer feriepenger. Da blir det lettere å selge tenker jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 6, 2012 Hehe, du sier noe der:-) har ikke jobba veldig for å selge heller, litt vemodig;) Kommer annonse på finn snart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 13, 2012 Hopp, detta er billig! Sent from my ST17i using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 13, 2012 Hopp, detta er billig! Nå har du foreløpig 60k i tittel og 55k i teksten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 14, 2012 Se der ja:) takk for at du gjorde meg oppmerksom på det:) Sent from my ST17i using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 15, 2012 Hadde d ikke vært for forsikringen på dette beistet så hadde d vært aktuelt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 15, 2012 Hadde d ikke vært for forsikringen på dette beistet så hadde d vært aktuelt;) Har du sjekka noe særlig konkret? Har helt lik sykkel selv og jeg synes egentlig den er overraskende hyggelig å forsikre. Kommer jo selvfølgelig an på hva slags dekning man ønsker, men normalt sett vil jo ikke full kasko være aktuell på noe til denne prisen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 15, 2012 Var vel full kasko jeg sjekket å da var det gjerne 20k i året 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 15, 2012 Stort sett ingen annbefale full kasko på noe som koster under 120 000 da det rett og slett ikke vil lønne seg. Med premier og bonustap må kjøretøyets verdi være på over 125 000 mener jeg de kom frem til før det lønner seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 19, 2012 (endret) Hvor har du sjekket? Storebrand er å anbefale:) Lagt til etter 3 dager 11 timer: Da ligger den på nett, http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=35609410 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 10, 2012 Hoppsann, kan garantere bra og rå sykkel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 13, 2012 Forsikringen er nok ikke så ille. Jeg er 30 år, har en GSX-R 1000, 2003 modell, har 70% på 2 året, full kasko og betaler 7800,- pr år på den. Edit: Sjekket raskt på storebrand.no sin online kalkulator for forsikring, og da kom den på ca 12.000,- uten prisfordeler eller ved få prosenter ved og ha 3 eller fler forsikringer i storebrand. Så ikke så halv galt det der egentlig. En kompis av meg har en 2011 GSX-R 1000, og betaler drøyt 24.000,- i året på forsikringen sin. sånn til sammenlikning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 14, 2012 (endret) Ja, jeg har storebrand, og de kom best ut for min del! Flyttet bonus fra bil over på sykkel, som da fikk 70% 2 år, mens bilen fikk 60%. Dette utgjorde lite på bilen, men mye på sykkelen, og med 2 biler, hus og mc fikk jeg det beste tilbudet hos storebrand:) Sent from my ST17i using Tapatalk 2 Lagt til etter 1 dag 7 timer: Ny pris:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 29, 2012 Står fortsatt her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 10, 2012 Nå går den billig pga nybilkjøp! 45000! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 10, 2012 Det står det er nytt kjede og nye drev på den. Byttet drev foran og bak samtidig, eller bar et av drevene? Er den drevet om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...