Tenk dere om før dere leier bil i England.

Anbefalte innlegg

Tenk deg at du kjører i England. Du har nok med å henge med på venstrekjøringen.

Og så får du se dette!

2ib.jpg

og du spør deg selv, hva i alle dager er dette?

Etter noen meter er du midt i

2ic.jpg

Vet du hvor du skal??

2id.jpg

I England finnes det idag 4 slike rundkjøringer...

Obs! I midten er kjøreretningen omvendt av det den pleier å være.

HJELP!??! :D

Hentet fra http://home.online.no/~la8ak/v91.htm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he he.... Pulsen stiger jo bare av å se på bildet! Tror jeg hadde valgt "beine veien å fina vere"

BTW: Postet før den! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BTW: Postet før den! ;)

Tenkte jeg det ikke.. Men men, er sikkert ei stund sia, for jeg har aldri sett den. Og sikkert mange som har kommet inn i klubben etter meg som heller ikke har sett den vil jeg tro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at disse stort sett er en stor asfaltplass med veimerking, er de spesielt morsomme etter (sjeldne) snøfall......

Merk at de ytre rundkjøringene går i engelsk/medsols retning, mens den sentrale sirkelen har kjøreretning som oss (motsols).

"If Driving on the Right side is Driving on the Right side, then Driving on the Left side is Driving on the Wrong side!"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha bodd i england en stund, så har jeg erfart at engelskmennene neppe kommer seg frem til rundkjøringen engang etter ett snøfall... : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den rundkjøringen kalles for "The Magic Roundabout" på folkemunne, etter hva jeg tidligere har lest på nettet. The Magic Roundabout er også navnet på et sært barne-tv program fra BBC på 70-tallet, hvor en karusell (av alle ting) var midtpunktet i programmet. Det leste jeg altså i samme sammenheng som bildene av rundkjøringen, hvis noen lurte ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.