#1 Skrevet Januar 4, 2012 (endret) Har egentlig kjøpt meg turbo, men fant nå ut at det er en wgt turbo, jeg har jo da vnt turbo på min AFN. går disse om hverandre eller må eg bare heve kjøpet? Turboen det er snakk om er en WGT1749V. Ser jo helt lik ut den jeg har mener jeg. Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2012 wastegate turbo har mye mindre eksoshus enn en vnt turbo:) Og koden du oppgir slutter med en v, dermed vnt/variable vanes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2012 wastegate turbo har mye mindre eksoshus enn en vnt turbo:) Og koden du oppgir slutter med en v, dermed vnt/variable vanes Skal den passe da? han jeg kjøper den av hadde den på en passat med afn motor, men da ladet den feil. han sko ha vnt1749v ikke wgt1749v, går utifra jeg også sko ha vnt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2012 Ingenting som heter WGT. Enten GT1749V eller GT1749. V på slutten betyr VNT, uten V er wastegate. Hvis den ladet feil på hans AFN så er det wastegate turbo og den funker IKKE på din AFN heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2012 merklig han sier den hetter wgt1749v da v sier jo det er vnt å da skal den jo passe, men siden den ikke funket på hans skal den jo ikke funke på min helle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2012 Kina turbo eller? Garrett bruker ihvertfall ikke betegnelsen WGT. Ett bilde av nummerplata på turboen så vet vi mye mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2012 Er fra norsk bildelesenter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2012 Er fra norsk bildelesenter De selger kina kopi turboer... Styr unna! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 5, 2012 var da fælt så vanskelig dette sko verr! hvor får jeg tak i skikklig turbo billig da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 5, 2012 Skikkelig og billig er ikke alltid det samme Brukt turbo kan finnes til kurant pris men samtidig så er det risikosport med tanke på hvor lenge den vil vare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...