#1 Skrevet Januar 4, 2012 (endret) Selger min Velholdte 7seters Touran pga nybil på vei. kmstand: 162000 Bilen har endel utstyr som: Webasto tileggsvarmer (Nylig renset, fungerer perfekt vær eneste gang) Bi-Xenon hovedlykter. Xenon i Linsespredere. DSG. Avtagbart hengerfeste. Climatronic. 2x Oppbevaringsrom under vær framstol. Nøkkelbryter til passager airbag foran. Gummimatter foran, bak og i bagagerom. Rollo. Felg og dekk: Enten 15"V og 16"S eller 16"V og 17"S Nylig så har bilen gjennomgått div Service og Rep: Svinghjul, Tetteboks for veivaksling girside, Startmotor og tetteringer IC-slanger 3000km siden. Komplett Overhaling av AC. Skiftet Kompressor og skylt system. 2500km siden. Skiftet foringer i bærearmer foran 7000km siden. Service ble utført for 15000km/10mnd siden, da ble det også skiftet br.slanger foran og skiftet br.væske Negativt: Beltet til førerstol er oppfliset (nytt bestilt og monteres snarest) Trenger en polering. OBS: flekkene på panseret er vann, er overranskende lite steinsprang på denne bilen. Pris: 175.000kr Kan kontaktes på TLF: 91601837 eller Mail 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2012 Km.stand er greit å få med:) Og kanskje noe dyr? Uten at jeg vet tilstand på diverse, så er den faktisk dyrere enn den dyreste 2004 modellen på finn.no . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2012 Km.stand er greit å få med:) Og kanskje noe dyr? Uten at jeg vet tilstand på diverse, så er den faktisk dyrere enn den dyreste 2004 modellen på finn.no . Km stand: 162000 Ja var noe dyr. Nypris 175.000kr Tilstanden er veldig bra, kan selge den med god samvittighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2012 (endret) 165.000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2012 har skiftet beltet nå. 160.000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...