#1 Skrevet Januar 4, 2012 Har en s4 b5 fanger ligende i garasjen som jeg tenker å sette på bilen, men intercooleren jeg har på bilen nå er alt for stor, så jeg lurte på om noen vet om noen bolt-on kit som passer uten å måtte skjære i stålbjelken til fangeren? MVH Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2012 Jeg har denne for salg. Den burde passe inne i en fanger. Sveise om flensene til å stå på siden så er den nok gull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2012 Den hadde sikkert vært kanon den, men er på utkikk etter noe jeg slipper å modde til, som bare er bolt on. ellers takk for tilbudet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2012 Denne kanskje? http://jhmotorsports.com/shop/catalog/jhm-front-mount-intercooler-fmic-kit-for-b5-s4-p-43.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2012 Dårlig info fra meg. Icen skal være enkel. Skal sette på s4 fanger på a4en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2012 Oki, altså en a4 ic som passer i s4 fanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2012 korekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...