noen med erfaring med rockstone dekk?

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte en 19" rs6 2 replica vinterdekkpakke hos dekk24 for 6 uker siden og de siste 4 ukene har 2 av dekkene kolapset.dvs jeg kjørte i et lite hull og dekket sprakk på siden..ringte til dekk24 og fikk et nytt ett på dagen...men her om dagen skjedde det samme igjen og dekket sprakk på siden.og nå er ikke dekk24 så medgjørlige og skylder på kjørestilen min...jeg har kjørt med lavprofil året rundt siden 1995 på sikkert 30 forskjellige biler og kun opplevd slik deffekt en gang og det var på et gammelt dekk og jeg kjører forsvarlig og holder meg unna hull i veien så det må vel være noe galt med dekket?

 

stusser også litt på at de gangene dekket er tomt for luft så er det dønn flatt..det blir så flatt at felgen nesten berører bakken..akkurat som om det ikke finnes noe forsterkning på sidene på de.

 

dekkene er rockstone ice plus 235/35/19

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal MYE til for at dekket skal sprekke på siden av kjørestilen. Dette kan ikke være mye annet en produksjonsfeil. Eller at noen har skåret med kniv og ødelagt noen av lagene på siden. Men så er dette et budget dekk også da. Disse er som regel ganske myke i siden. Vanskelig sak for begge parter dette. Jeg ville reklamert på alle 4 og lagt i mellom litt på bedre dekk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville reklamert på alle 4 og lagt i mellom litt på bedre dekk...

Støtter denne:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja..synes de er altfor myke på siden så noe feil må det være der...skal prøve meg litt frem til en løsning med forhandleren...

 

for disse dekkene må jo være livsfarlige på vinterføre hvis de ikke tåler mer med tanke på hvor dårlig veibanen kan bli om vinteren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk både nye dekk og felger av dekk 24 :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke værst! det var bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.