Forskjell på traverser på B5 og C5

Anbefalte innlegg

Som topic sier, er det store forskjeller på travesrene på B5 og C5?

Klart det er forskjeller på de avhengig av motortype, men passer de i innfestningen i karroseriet? Begge har jo mulitlink, og de er jo like.

Grunnen til at jeg spør er at jeg skulle hatt tak i en V6 travers til min B5, men er nå kommet over en V6 travers til C5 isteden.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36 visninger og ingen svar? Ingen med etka som kunne sjekket dette kjapt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mente A6 ja. Du er svært nære med bildene her, men det er selve traversen helt til venstre i bildet her jeg lurer på om er lik. For å korrigere meg selv litt her så tror jeg du må se på S4 B5 og A6 2.7 C5. Da disse i utgangspunktet har samme motor og travers bør være lik om de passer mellom chassiene.

Nå har jeg akkurat fått avklart at RS6 ikke passer, så er vell lite trolig at A6 passer da. Men om du kunne bekreftet dette hadde det jo vært gull i såfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får bare beklage, jeg finner faktisk ikke traversen i etka.

Men du kan prøve å se selv her på vagcat http://www.vagcat.com/epc/

Det finnes vell ikke et annet navn for travers?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bare error da jeg skulle logge inn.. brukt den der før, bare avglemt hele greia..:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, jeg fikk til å logge inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS6 og A6 traversene er det stor forskjell på,eller er traversene like på A6 om det er 1.8 eller 2.7BT tipper den er det på A4 også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS6 og A6 traversene er det stor forskjell på,eller er traversene like på A6 om det er 1.8 eller 2.7BT tipper den er det på A4 også.

A4 B5 R4 og V6 travers er ikke like. Men om de er like på alle på A6 så er det jo håp om at de er lik A4 V6. Ingen som har liggende en A6 travers?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.