Skal bakluke åpne seg selv ved trykking på midterste fjernkontrollknapp?

Anbefalte innlegg

Mulig denne ligger postet feil: rolleyes, men da får heller moderator flytte posten:)

Knappen i midten av nøkkelen (den med åpen bakluke-tegn), når jeg trykker inn den knappen, "popper" jo bakluken ut, håper noen skjønner hva jeg mener. Er det da meningen at den skal åpne seg helt opp automatisk? Eller er det bare meningen at det skal bare være å løfte den rett opp hvis du kommer med 17 handleposer liksom? Kanskje dumt spørsmål, men alle i verden er ikke like smart, så ikke skyt meg:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du elektrisk bakluke skal den gå helt opp.

Har du ikke elektrisk, skal den ikke det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener du med elektrisk?

At det er en "arm" som dytter den opp liksom?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den funksjonen funker egentlig bare når man har sedan (hvis man ikke har el. bakluke). Dvs, den tilfører svært lite på stasjonsvogn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, så den skal da altså med sikkerhet ikke gå helt opp av seg selv?

Trodde nesten at det var noe fancy greier her nå, jeg..

Men kan være den går opp hvis jeg skifter fjærene da?

De er jo en 13 år gamle nå så...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil nok ikke funke uansett er jeg redd.. Har hatt flere stasjonsvogner med sånn knapp, men det har ikke vært noe poeng å bruke den fordi fjærene ikke klarer å løfte bakluka (selv på rimelig ny bil). På sedaner fungerer det bedre:) (Mye enklere for fjærene å løfte bakluka da). De kunne egentlig bare droppet hele knappen på Avant..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, jaja.

Takk for svar i allefall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget med denne knappen er at du skal kunne åpne bare bagasjerommet, uten å låse opp dørene til bilen. På en C5 sedan jeg hadde løste den ganske enkelt ut låsemekanismen så man kunne åpne koffertlokket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget med denne knappen er at du skal kunne åpne bare bagasjerommet, uten å låse opp dørene til bilen. På en C5 sedan jeg hadde løste den ganske enkelt ut låsemekanismen så man kunne åpne koffertlokket.

 

Ja, er jo det som skjer hos meg også.

Lurte bare på om den skulle gjøre slik den gjør, eller åpne helt opp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.