#1 Skrevet Januar 5, 2012 Mulig jeg spør om noe som er sagt før, men finner ikke svar når jeg søker. Så til mitt spørsmål: vurderer å kjøpe en A4 med 2.5 TDI motor 2004 modell. Er det noen som kan gi meg et tips om når kamakselproblemet på disse motorene var løst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2012 Om det er den rød sedanen, på finn.no, så har jeg allerede kjøpt den:) Men uansett, kam problemene ble rettet i august 2003. De motorene som er "friske" skal starte på motorkode "B" ikke "A": 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2012 Ja din kjeltring!!! Det var den jeg tenkte på. Men jeg får vel gratulere deg med en kjekk bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2012 Hehe. Skjønte nesten det, det har vært mye prat om den i det siste. Alle har vist fått den med seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2012 Ja jeg tror du var heldig her. Kos deg med bilen, så får vi andre som suglet etter den ha bedre lykke neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2012 Om det er den rød sedanen, på finn.no, så har jeg allerede kjøpt den:) Men uansett, kam problemene ble rettet i august 2003. De motorene som er "friske" skal starte på motorkode "B" ikke "A": Hvor ble du fortalt dette? Skrivet jeg har forteller ikke noe om spesifikke ting som dette, bare en flytende overgang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2012 Samletråd for 2.5 TDI http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=47293&highlight=slitne+deler* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...