#1 Skrevet April 8, 2005 Hvor er det mulig å få skaffet seg AKTE til privat bruk?? Er det mulig å kjøpe den på "lovlig" vis?? koster sikker...."BØ" med penger det?? om det er mulig å kjøpe i det hele tatt da?? Skulle gjerne hatt AKTE'n på pc'n min....!!! Takker for all hjelp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2005 Akte kan ikke kjøpes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2005 Det kan vel kjøpes, men da må du ha Hardlock enheten som plugges i bak pc'n og lisens fra LexCom. Det er uansett ingen billig affere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2005 Trodde bare det var de som drev med VAG som fikk det jeg. Mulig jeg tar feil her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2005 Finnes en variant som er til salgs som heter noe annet enn AKTE men som er tilnærmet identisk, aner ikke hva den koster. Er først og fremst ment til verksted som ikke er merkeverksted eller noe slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2005 Hvilke utgave er den siste som har kommet av AKTE?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2005 Kan lastes ned på eMule 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2005 Kan lastes ned på eMule Enkelt å si ja...men er ikke akkurat noen "hidden-nerd"... er ikke noe jævel på slike nedlastnings-prosjekter akkurat.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2005 Så en annonse på internett for en stund siden. han solgte brente cd skiver med AKTE for 200 tror jeg det var.. Jeg skulle ha kjøpt det men det er jo faktisk ulovelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 19, 2005 Er det noen her som har dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...