#1 Skrevet Januar 11, 2012 (endret) Selger fire audi speedline felger med sava piggdekk. Felgene er bra med tanke på skader, men har slipp på klarlakken, så er ikke så fine slik sett. Dekkene vet jeg ikke hvor gamle er, men er greit med pigg og bra mønster. Kjennes ikke så harde ut. Har for øyeblikket ikke bilder, men legger ved en link så folk ser hvaslags jeg mener. http://www.motor-talk.de/bilder/audi-80-b3-tiefergelegt-oder-doch-nicht-tiefer-als-andere-g7598188/speedline-i203042939.html Selges for 1000 kr eller bud. Lagt til etter 5 dager 14 timer: Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2012 Kom med bud. Ligger bare her og tar opp plass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2012 ligger her enda! kom med bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2012 Da har jeg fått tatt noen bilder. 1000 kr er fortsatt prisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2012 opp opp og fram! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2012 Ingen som trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 13, 2012 Disse ligger her fortsatt! Bare å hente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2012 Ikke til salgs lenger grunnet at jeg trenger dem selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...