Anbefalte innlegg

Har liggende ei 2,5 tdi blokk fra en 98 mod T4. Vurderer å selge den hvis jeg får det jeg vil ha for den, hvis ikke lar jeg den ligge til banebil skal bygges :) Var registerras på denne motoren, men bunndelen ser meget bra ut. Kan se på 2 stempler at ventil har vært nedi, men har ikke gjort mer enn å skrape bort litt sot. Liten/ingen slitekant og man kan fortsatt se spor etter honing. Heller ingen stygge merker i sylinderveggene. Har ikke delt bunndelen enda for å se på veiv osv, dette kan gjøres om det er interesse for det. Men vil tro det ser like bra ut som resten. Bare å hyle hvis det er noe mer info som trengs ang 2,5l. Er ikke så kjent med disse enda ;)

Har kikka litt på hva slikt har gått på før og skriver høyeste bud over 3000,- det er sånn ca midt i mellom :)

Mvh Jan

92692542

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne igjen da motor planene snudde en annen vei og jeg ikke trenger denne selv :)!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2000,- er bydd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har delt motoren nå og ser bra ut bortsett fra noe oljeavleiring på veiva, men regner på at det skal være en smal sak og få av. Har bilder om det er interessant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nummeret ditt så kan jeg sende noen bilder ? :) Er litt oljeavleiringer på den ser det ut som, men vet ikke om dette har noe å si ? Kunne ikke se noen store riper/skader.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.