#1 Skrevet Januar 5, 2012 http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1682784.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2012 1,2 og 4 rett Kunne vert bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2012 5 rette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2012 5 rette... Her og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2012 5/5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2012 5/5:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2012 Faen, bommet på siste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2012 100% seff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 6, 2012 Bommet på den siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 6, 2012 5/5 blablabla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 6, 2012 Bommet på den siste Flere som trodde det var rs2 ja. bomma der jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 6, 2012 Bomma på siste ...Trodde de hadde tatt med en klassiker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 6, 2012 Din score Din score » 80 ud af 100 punkter Besvaret korrekt » 4 spørgsmål svarede forkert » 1 spørgsmål % Din score » 80 % BOM på siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 6, 2012 100%, og var jævlig lett når man så svaralternativene samtidig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 6, 2012 ble litt overasket jeg da. fikk 5 rette;) men var i tvil på flere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 6, 2012 5/5, den siste var litt tricky men man hører faktisk litt forskjell på TTRSen og RS2en i girskifte og eksoslåt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 6, 2012 Ble nok bare 80% gitt :-/ Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 6, 2012 5/5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 6, 2012 Hadde bare tre rette jeg. Men jeg stusser voldsomt over siste, det sitter vel eksakt samme motor i TTRS som i RS3? Skal godt gjøres å skille motorlyd da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 6, 2012 Hadde bare tre rette jeg. Men jeg stusser voldsomt over siste, det sitter vel eksakt samme motor i TTRS som i RS3? Skal godt gjøres å skille motorlyd da... Er ikke RS3 som alternativ på den siste, men RS2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 6, 2012 Er ikke RS3 som alternativ på den siste, men RS2. Aha det var alternativer altså, da skjønner jeg. Bare raste gjennom testen på jobb jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 6, 2012 100% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 6, 2012 5/5, den siste var litt tricky men man hører faktisk litt forskjell på TTRSen og RS2en i girskifte og eksoslåt. Vurderte det , men kom frem til at TTRS`n sikkert hadde sånn DSG dritt .... , og at RS2 girskiftene ville være saktere , derfor RS2 på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 6, 2012 5 rette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 6, 2012 Din score Din score » 100 ud af 100 punkter Besvaret korrekt » 5 spørgsmål svarede forkert » 0 spørgsmål % Din score » 100 % var faktisk ganske lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...