Noen som vet om S4 skinnseter foran passer i Av B5 med bytte av braketer?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om S4 skinnseter passer i en A4 B5 med bytte av brakketene? da tenker jeg på bredde av setet, at det ikke blir trangt mellom ytterkantene og midtkonsol/B-stolpe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om S4 skinnseter passer i en A4 B5 med bytte av brakketene? da tenker jeg på bredde av setet, at det ikke blir trangt mellom ytterkantene og midtkonsol/B-stolpe!

Kan måle bredde om du vil på mine. tenker du både fram og bak?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei. Gjør det. Har S4 skinn int fra C4. som jeg tenkte å modde til å passe i A4'ren :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte S4 C4 stoler i en 2000 mod Passat 3b jeg hadde en gang. det var ikke noe problem. Måtte bare kappe og sveise om ramma på stolen, så den ble ca 2,5 cm smalere der den glir i skinna. Litt dritt er det siden det er aluminium. Passat og A4 er vel såpass like at jeg tror ikke det er noe problem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei :D da skal jeg prøve. Er vell ikke mye forskjell mellom 80 og A4 sikkert. Og de S4 stolene jeg har har jeg modda til å passe i Audi 80'ien :).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.