Tyding av Tuv papirer til justerbart senkesett ?

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg justerbart senkesett som skal senke 30-50mm. Tenkte jeg bare skulle måle før og etter for å få dette riktig men det var før jeg fikk se i Tuv papirene:p

Link :http://www.dvsegmbh.info/PDF/einbau/12012/171/E4-WM4-Y582A00.PDF

Snakket men en som mente at man skulle justere ned fra de målene som står på tegningen på de siste sidene. Er det noen som kan noe om dette ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det det var snakk om er om de målene som er oppgitt er orginal høyde ? Og så justerer man seg ned derifra ? Noen sin kan noe om dette ? Dette er til Superben min:) Det var få som kunne levere senkesett til denne men prinsippet/papirene er vel like på alle biler tenker jeg;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

99 stk som har vært innom denne tråden , men ingen som har noen ide ? Rart : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik som jeg tyder det, så er de målene som er vist på de siste to sidene generelle (ikke bil-spesifikke). De viser i alle fall hva som er referansepunktene for målingene.

For din bil så må disse målene være innenfor de tabellene som er vist på side 9 og 10 (målene avhenger av hva som er maks aksel-vekt).

Tror nå i alle fall jeg..... :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik som jeg tyder det, så er de målene som er vist på de siste to sidene generelle (ikke bil-spesifikke). De viser i alle fall hva som er referansepunktene for målingene.

For din bil så må disse målene være innenfor de tabellene som er vist på side 9 og 10 (målene avhenger av hva som er maks aksel-vekt).

Tror nå i alle fall jeg..... :-)

Har lest litt mere selv:p og er vel enig med deg i det du skriver. Får starte der så får vi se:)

Takk for innspill:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.