#1 Skrevet Januar 6, 2012 Skal bytte ratt i A4en fra 4 eika til 3 eika ratt fra b7. Noen som kunne vært behjelpelig med å finne ut hvilket ledningnett jeg trenger fra rattstammen til Airbagen? Delenr på den nye airbagen er : 8E0880201BM6PS Håper noen kan hjelpe meg med å finne ut. Var ikke mye dem kunne si på Møller. -Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2012 Etter å ha lest rundt ser jeg at jeg ikke har følgt helt med. Må bygge om ledningsnett fra b7 å b6 for at det skal fungere? Noen som har brukt b7 eller en 2trinns airbag i en b6 her på forumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2012 Etter å ha lest rundt ser jeg at jeg ikke har følgt helt med.Må bygge om ledningsnett fra b7 å b6 for at det skal fungere? Noen som har brukt b7 eller en 2trinns airbag i en b6 her på forumet? http://www.audi-sport.net/vb/a4-a4-cabriolet-s4-forum-b6-chassis/63452-b7-steering-wheel-into-b6.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2012 Har lest igjenom tråden på den siden nå og vurderer å bare droppe hele ratt bytte. Finnes flere fremgangmåter, men ingen vet om det fungerer. Leste om en kar på ett annet forum som hadde kræsjet med en b6 som hadde 2 trinns airbag i rundt 35mph, der airbagen ikke hadde løst ut. Vet ikke hvilke mods han hadde gjort med ledningene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2012 trur det er det smarteste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...