#1 Skrevet Januar 7, 2012 Hei Etter att jeg overtok passaten fra kona (brukes som arb bil) så synes jeg jo den har ganske rævva lys, spesielt fjernlyset. Er det noen lovlig måte å forbedre lyset på fj lys i denne kassen? Jeg mistenker att kanskje lyktene er dårlige på innsiden, er jo tross alt gammel bil. Det er IKKE aktuelt med svære hella lykter på støtfanger eller lignende Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2012 Problemet er jo ofte at glassene blir slitt og derfor gir dårligere lys. Vi har hatt gode erfaringer med de lampene som er i klarglass og linse som mange kombinerer med Xenon-kit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2012 jeg har de som håkon viser og er kjempefornøyd med de,har xenon i de både lang og nærlys å det er ett veldig bra lys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2012 Håkon, har du dem i webshoppen din? Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2012 Håkon, har du dem i webshoppen din? Frode Ja, 960081 er art.nummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2012 Er de vanskelige å bytte? Sånn xenon kit, er ikke det litt på kanten av hva som er lov også? Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2012 Er de vanskelige å bytte? Sånn xenon kit, er ikke det litt på kanten av hva som er lov også? Frode er en enkel sak å bytte, å de ser ut som de orginale xenon lyktene,de har ikke sakt noe på mine ihverfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2012 Xenon; er vel i grunn ikke lovlig, men er vel også skjeldent at det blir sagt noe på det, og skulle det bli bemerket, er det jo bare å slenge inn vanlige halogen-pærer å vise på nytt. Er vel på en PKK at det kan klusse seg til, noe jeg tviler på kommer til å skje mtp hvor du bor (har erfart litt slingringsmonn på PKK på Jørpeland bl.a.). Så når du ikke vil ha ekstra lykter, så er det først og fremst nye lykter, deretter xenon eller 100watt pærer (noe jeg ikke vil annbefale da du kan redusere levetiden på lyktene betraktelig, varme.....). Dessuten er 100watt pærer "like lovlig" som xenon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...