Sorte eller orginale Audi-ringer?

Anbefalte innlegg

Har kjøpt ny sort grill, men lurer på om jeg skal gå for sorte ringer eller beholde de orginale i sølv?

Må vel også ha samme farve bak når jeg får bestemt meg for hva det blir.

Så da blir spørsmålet, hva mener dere er best?

BlackBlack.jpg

SilverBlack.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sølv :) matcher fint hvis du har sølvfarge i fromtlys, felger og sånn :) min mening da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lettere og se om du har ¨bilde av hele bilen. er dette en rs4 siden det sitter rs4 merke der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en sort RS4 med sorte rails, så er kun speilene som er sølv.

Har ikke fått bilen enda, så dette er bare noen bilder jeg googlet opp for å se forskjellen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort.

Speilene er vel stålbørstet alu og ringene er jo chrom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

black edition er fint syns jeg, vurderer det selv men det som stopper meg er listene rundt vinduene som er et h og bytte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

black edition er fint syns jeg, vurderer det selv men det som stopper meg er listene rundt vinduene som er et h og bytte

 

Vet du hva disse koster? Tenkte å få tatt disse også etter hvert, men hvis det er et h så...

Kanskje Møller gjør det, men da koster det vel også en del..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke hva dem koster men har bare tatt en sjapp titt og tipper dem fort kommer på min 5000kr men helst mer vist du ikke får dem på et supert tilbud ett sted:-) det er mye jobb og bytte dem for den bakre sideruten må ut og den er limt så må poppene som den er naglet fast med borres ut og ny må monteres med nye nagler og rutene må limes inn igjen. gjørde det på den forje rs2èn jeg hadde og var samme der og det gikk fint selv men er mye jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du handle RS4 Tom?? Personlig syns jeg sort grillramme med blanke ringer er penest:) Lakkerte ramma på min egen S6 sort, men beholder ringene blanke:) Legger ut et eksempelbilde av min..Riktig nok en S6 C4:o

Untitled_.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delte meninger om dette..hehe:) Men Tom, jeg har sånn Plasti Dip Spray hjemme, gummi på boks. Dette kan du lett prøve å spraye på ringene for å sjekke om du liker det, og gjør du ikke det er det bare å rive det av. Det legger seg som en hinne, som man kan lett rive av om du ombestemmer deg. Si ifra neste gang du er hjemme så skal du få prøve det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt en RS4 ja, så får den forhåpentligvis i neste uke :)

Har kjøpt sort grill som vil bli montert, samt at jeg har både ringene i sort og chrom..

Heller mest mot alt i sort, men vi får se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort. Bilen ser mye hissigere ut med sorte ringer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

black edition er fint syns jeg, vurderer det selv men det som stopper meg er listene rundt vinduene som er et h og bytte

 

Vet du hva disse koster? Tenkte å få tatt disse også etter hvert, men hvis det er et h så...

Kanskje Møller gjør det, men da koster det vel også en del..

 

vet ikke hva dem koster men har bare tatt en sjapp titt og tipper dem fort kommer på min 5000kr men helst mer vist du ikke får dem på et supert tilbud ett sted:-) det er mye jobb og bytte dem for den bakre sideruten må ut og den er limt så må poppene som den er naglet fast med borres ut og ny må monteres med nye nagler og rutene må limes inn igjen. gjørde det på den forje rs2èn jeg hadde og var samme der og det gikk fint selv men er mye jobb.

 

Eg har gått for hel svart det meste på min B7 A4. Vil bare tipse om at istede for og bytte alle listene så kan man få de foliert. Eg leverte min bil til en reklamesjappe her i Bergen og 2500 kr og 6 timer seinere var listene rundt vinduene og railsene sorte :-)

Gå for sorte ringer mener eg og :-) kjøpte ett sett fra eBay til min med både ringer fremme og bak for ett par hundrelapper ink frakt :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt en RS4 ja, så får den forhåpentligvis i neste uke :)

Har kjøpt sort grill som vil bli montert, samt at jeg har både ringene i sort og chrom..

Heller mest mot alt i sort, men vi får se.

Planer om en tur hjemme nå i Januar / Februar da? Må jo få en demotur i RS4'n:)

 

Går du for svarte ringer så går isåfall for matt svart. Er min mening..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har gått for hel svart det meste på min B7 A4. Vil bare tipse om at istede for og bytte alle listene så kan man få de foliert. Eg leverte min bil til en reklamesjappe her i Bergen og 2500 kr og 6 timer seinere var listene rundt vinduene og railsene sorte :-)

Gå for sorte ringer mener eg og :-) kjøpte ett sett fra eBay til min med både ringer fremme og bak for ett par hundrelapper ink frakt :-)

 

Har kjørt irundt med en foliert TTS i over 6 mnd nå, så det kan nok være en løsning. Får se nærmere på det, takk for tipset :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planer om en tur hjemme nå i Januar / Februar da? Må jo få en demotur i RS4'n:)

 

Går du for svarte ringer så går isåfall for matt svart. Er min mening..

 

Ser ut til at jeg må gå for sort, så mulig jeg må teste sprayen din siden ringene jeg nå har er blank sort.

Litt hektisk på jobb fremover nå, men kommer iallefall hjem når det begynner å bli sommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at jeg må gå for sort, så mulig jeg må teste sprayen din siden ringene jeg nå har er blank sort.

Litt hektisk på jobb fremover nå, men kommer iallefall hjem når det begynner å bli sommer :)

Ikke no problem, bare send på en PM å høre om jeg er hjemme det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.