#1 Skrevet Januar 7, 2012 Hei noen som vet hvor varmapparat "registeret"/radiatoren sitter? skulle ha tatt den løs og rengjort den. er det mye jobb å demontere? evnt spyle systemet, hvordan? Evnt skaffe en ny, noen biler som har lik? nyere passat, golf eller lignenede? må ha svar, lei av å ha kun lunka luft fra varm apparatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2012 jeg hadde samme problemet, men mekanikeren min rensa systemet,tror ikke han tok den ut. sitter vel inni dashen tror jeg, er et hælvete å få ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2012 takk for svar. skulle sikkert prøvd å rense/spyle systemet, men har likevell bestilt nytt varmapparat register fra Autohauz i USA. 7 hundre ink frakt. hadde tidligere en audi 200 20v hvor varmapparat register ble bytta. Da kappa/delte mekanikeren selve "huset"/dekselet til varmapparat registeret i to for å få det ut. Etterpå ble dette lima i hop på en skikkelig måte. Funka kanon det, pluss at mekaniker slapp å tilnærmet demontere hele dash bordet for å komme til registeret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2012 Jeg hadde samme på min.. Da var det armen på krana i motorrom som hadde løsna og dermed ikke åpnet helt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...