#1 Skrevet Januar 7, 2012 Finnes det et sted man kan fylle E85 rundtom i byen og omegn? takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2012 Statoil Fyllingsdalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2012 Ok, takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2012 går det fint å blande E85 50/50 med 98 blyfri på chippet 1.8t? letet litt på nettet, men fant liksom ikke noe vettugt svar på det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2012 Er det værdt å kjøre til fyllingsdalen får å fylle ? Men etter det eg har forstått skal det gå fint, men sikkert noen her inne som svarer det noe vetig på det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=229061 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2012 Fyllte i ste. Lukter vorspiel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 12, 2012 Kjørt noen mil med ca 60/40 Blanding 95/E85. Litt økt forbruk, virker som bilen går litt renere og turboen spooler en anelse tidligere. Bare bra sålangt Tenker å prøve 50/50 blanding neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 12, 2012 Hold oss oppdatert. Lurer på å gjøre det samme med min A4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 12, 2012 Will do 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 13, 2012 Fylte 50/50 med 98 og E85 på A4en i sted og kjørte til Øygarden,Jevnere gange,anelse kjappere spoolup og kanskje pittelitt mer guff(kanskje innbilning) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 14, 2012 Jeg har begynt på Tank nr.2 med 95 og E85 nå. Denne gangen med 50/50 blanding. Syntes den gikk bittelitt jevnere med 60/40 blandingen. Har også fått effektanlegg på bilen! noe jeg skulle gjort for lenge siden! gjorde underverker for mer stabilt ladetrykk + den går ennå litt bedre syntes jeg. Nå har den begynt å sparke seg løs på 3.giret også Men gudhjelpe meg, jeg elsker Passaten min Edit: Angående forbruk så merker jeg at det har gått opp ja... brukt opp en hel tank siden sent Onsdagskveld... men har kjørt en del... ca 35 mil. Med en god del pådrag. Og for min del, så går det fint å leve med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...