spørsmål om mont. av senkesett

Anbefalte innlegg

Er det noe spesialverktøy eller noe jeg bør være obs. på når jeg monterer senkesett på min a4? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må ha fjærspenner, og det ville vært en stor fordel med tilgang til lufttrekker

 

ellers er det grei skuring

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MÅ ikke ha på fjærklemmer når du skal ha det av, må bare passe litt ekstra på når du skrur de siste rundene av mutteren på de øvre fjørfestene sånn at du ikke får en overaskelse hvis fjøra enda er stram.. ;) Regner med at du skal ha på det justerbare?? Om du skal det, så trenger du ikke fjærklemmer.. Bare å justere litt ned, og skru opp etterpå.... Om jeg husker riktig trenger du, 16mm fastnøkkel/pipe, 13mm fastnøkkel/pipe, 17mm fastnøkkel/pipe, umbrako til øvre fjørfeste.

 

Demperen bak sitter i en bolt nederst, og 2 skruer på toppen inni bilen (må ta til side trekket over dempertårnet).

 

Demperen foran sitter likt som bak, 2 skruer i toppen inni motorrommet og en bolt nederst..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skall ha på de justerbare ja :)

takk for alle svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.