Onboard film fra RC-bil på bane:)

Anbefalte innlegg

Prøvde å feste kamera på løpsbilen min i dag, og ble overrasket over resultatet:)

Artig å se hvor mye demperne jobber: rolleyes

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gøy å se banen fra den vinkelen også!

 

Du får rope ut når du ser en av disse "rundingsbøyene" kjøre i veien for deg: ;)

ImageUploadedByTapatalk1325987509.577953.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er dette hen? Har bare kjørt i grustak og ute i gata her hjemme, men ser litt spennende ut å prøve på bane.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gøy å se banen fra den vinkelen også!

 

Du får rope ut når du ser en av disse "rundingsbøyene" kjøre i veien for deg: ;)

 

Syns navnet ditt lyder kjent:) Kjører du mye i hallen?

 

Hvor er dette hen? Har bare kjørt i grustak og ute i gata her hjemme, men ser litt spennende ut å prøve på bane.

 

Dette er i Moss:) MYE morsommere på bane enn i sandtak osv;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns navnet ditt lyder kjent:) Kjører du mye i hallen?

 

 

Jada, er der en god del, senest i går... ;)

 

Og det kan helt klart anbefales for andre å ta seg en tur ned dit, MYE gøyere enn å bare herje ute, Se http://www.bmrk.net eller http://www.mustit.no for mer info om hallen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oooohhh!!!! det der så ikke noe særlig kult ut!

Enig med Espen her, jeg gikk lei ganske fort i grustak, men dette så ut som noe jeg kunne blitt hekta på en del.

Åsså så det ut som du har litt kontroll på doningen også da, så dritfett ut! Bare synd jeg ikke har tid til noen form for hobby for tia..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.