#1 Skrevet Januar 8, 2012 (endret) heihei, har montert ektralys på a3'a, 3x100w xenon i noen hella compact løkter, har kjørt dette oppsettet i 4 månder, meget bra lys men her om dagen, skulle jeg hilse på en kompis å dro i langlysspaken, og etter jeg slapp den så ble langlysene fortsatt på... venstre hovedlys og alle metringene, men høyre gikk tilbake i nærlys, parkerte å nappet vekk relene til meteringene, men venstre hovedlys er enda bare langlys... er vell å merke venstre hovedlys jeg hentet styrestrøm fra, kan ha noe med det å gjøre.. lysene oppfører seg likens uansett om jeg har i auto eller i nærlys, å når jeg slår på langlys så slår høyre langlys seg på som normalt, og slokker som normalt, men venstre er bare langlys uansett om jeg har på nær eller fjernlys har prøvd hittil prøvd - koble fra alt av ledninger fra ektralysa - slå av å på bilen - ta ut sikkringen til hovedlyset, og da får jeg nærlys på venstre, men da slokker høyre hovedlys.. ingenting har funket, men det må jo være et rele, eller hele xenonballastn til venstrelykten, eller lysbrytern/spaken som er deffekt ? håper på raskt svar/tips bilen det er snakk om er en audi a3 sb 2010/09 med xenon d3s i hovedlys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...