#26 Skrevet Januar 13, 2012 S4 funker på RS4 og omvendt, bare litt trangere å få S4 slanger på RS4 siden Y-røret er større på RS4 På min har jeg aluminium y rør og s4 har vel slange etter det jeg vet så det kan jo ikke passe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 13, 2012 På min har jeg aluminium y rør og s4 har vel slange etter det jeg vet så det kan jo ikke passe:) Stemmer, men man kan bygge om som jeg gjorde på min: http://www.goapr.com/products/bipipe.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 16, 2012 Får håpe den ikke ryker igjen på en stund, kostet bare 500,- på møller for ny slange MAF'n kjøpte jeg av en her på VACN, 500,- pluss frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 16, 2012 Jeg ville bestilt silikon ASAP. Gummien koster 500,- ja, men nye turboer med bytte koster noe vanvittig. Helt vanlig at man ikke merker at disse revner, og dermed kjører med turboer som spinner alt for fort. Feilkilde nr. 2 er den "F-slangen" som sitter nesten på samme sted. Den revner også ofte, og på et sted hvor du ikke ser det. Jeg fant ganske stor lekkasje der på min ved trykktesting, uten å merke noe som helst på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 16, 2012 Stemmer, men man kan bygge om som jeg gjorde på min: http://www.goapr.com/products/bipipe.html Hvor mye må demonteres for å montere, egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 16, 2012 Hvor mye må demonteres for å montere, egentlig? Husker ikke om jeg måtte løsne lyktene, men ikke store jobben. Ikke av med noe i fronten, må bare rekke ned til slangen mellom IC og Y røret. Følger med en veldig bra bruksanvisning med bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 30, 2013 Har nå et nytt problem. Får opp feilkode på gass spjeldet, om at det er mekanisk feil og at det ikke kan nullstilles. Har prøvd med 3 forskjellige gass spjeld, så det er ikke selve spjeldet som er problemet. Har vært på ES-Tuning i trondheim, men de fant heller ikke feilen. Når det ligger inn en feilkode på gass spjeldet, går bilen i nødmodus, og det er ikke mulig å gi gass. Går også veldig ujevnt på tomgang. Noen som har hatt samme problem? Neste steg blir vel å sjekke ledningsnettet, men har liten erfaring med denslags. Ble også byttet MAF og koblingen til spjeldet. Alle slanger er tette, ingen lekkasjer. Hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 25, 2013 Funntet ut noko?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 26, 2013 Har nå et nytt problem. Får opp feilkode på gass spjeldet, om at det er mekanisk feil og at det ikke kan nullstilles. Har prøvd med 3 forskjellige gass spjeld, så det er ikke selve spjeldet som er problemet. Har vært på ES-Tuning i trondheim, men de fant heller ikke feilen. Når det ligger inn en feilkode på gass spjeldet, går bilen i nødmodus, og det er ikke mulig å gi gass. Går også veldig ujevnt på tomgang. Noen som har hatt samme problem? Neste steg blir vel å sjekke ledningsnettet, men har liten erfaring med denslags. Ble også byttet MAF og koblingen til spjeldet. Alle slanger er tette, ingen lekkasjer.å Hjelp! Clutch bryter gir ujevn og høy tomgang Gasspjeldet må grunninnstilles i romtemperatur,eller ihvertfall ikke utendørs Det kan lønne seg å ta det av og rense spjeldet også IKKE dytt spjeldet opp med fingra,da kan du ødelegge innmaten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...