#1 Skrevet Januar 8, 2012 Jeg snuser litt på tanken på og senke min audi 80 avant. Finnes det noen godkjente justerbare senke sett til denne? Jeg kjører endel henger med bilen, er dette noe problem om jeg senker den f.eks 40mm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2012 Mest fornuftige på denne bilen er fjærer siden justerbart koster 10+ og krever innleverings av fjærbein. Er ikke noe problem å dra henger med feks 40mm senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2012 Er det noe spesielt senke sett dere kan anbefalle til denne? eneste jeg fant i farten er 60mm jamex, og det blir kanskje litt mye når man skal dra endel henger + har 17" sommer felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2012 http://www.bsbildeler.no/?pno=118384 Er vel dette som er tingen på Audi 80/S2:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2012 http://www.partsandretards.no/senkesett/senkesett/audi/a-80-typ-b4/supersport-senkefjaerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2012 Hvorfor må fjærbeina sendes inn om man skal ha justerbart til denne bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2012 Fordi det må dreies gjenger i fjærbeinshylsa (og den egentlige grunnen er at salgsvolumet av slike sett er så lite at produsenter flest ikke gidder å sitte med ørten fjærbeinshylser til en såvidt smal modell). Kjører en del med henger selv og 40 mm er null problem. Så lenge du velger hjul med original rulleomkrets synes i alle fall jeg at dette er tilstrekkelig året rundt-senk:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 9, 2012 Aha da skjønner jeg litt mer. fikk svar fra FK autoparts nå att det ikke lenger trengtes sende inn til denne bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 10, 2012 Jeg kjøpte H&R justerbart hos brakes.no til min 92 80q og det er helt knall og kjøre med Mener og huske at jeg ga 9500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...