#1 Skrevet Januar 9, 2012 (endret) Ønsker å kjøpe en hattehylle til golf 2 GT da jeg mangler dette: vinke : Trenger festene til den og da de er knekte. Der som høytalerene sitter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2012 samma som på all anna golf 2 så får du utvida horisonten din litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2012 Trodde det var forskjellige mønster alt etter modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2012 farger etc kan nok være forskjellig fra de forskjellige, men selve hattehylla er seg selv lik med tanke på at jeg uten problemer har hattehylle fra en 88golf fwd i min 90 syncro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2012 Då er selve hattehylla skaffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2012 Då er selve hattehylla skaffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...