#1 Skrevet Januar 9, 2012 (endret) Hei. Har 034 coiler på bilen min, og opplever av og til at sylinder nr 1 kutter. Spesielt på småkjøring i starten, men nå har jeg opplevd det på "langkjøring" også, da går bilen på 4 sylindre en liten stund før den kommer igjen. Har sjekka plugger og bytta til en annen ledning for og utelukke det. Noen tips? Er det vanlige problem på desse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2012 Eller kan det være en dyse siden det kommer og går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2012 Jeg hadde en del dritt med disse coilene. Endte med å skifte 2 stk. Ja, de kan komme og gå Mine slet ved kald motor, men begynte å virke ved varm motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2012 Oki. Da får jeg bestille en ny coil da. Eller får jeg det på garanti kanskje? Er vell desse? http://www.034motorsport.com/ignition-solutions-034-high-output-dis-coil-wbuilt-in-ttl-driver-p-277.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2012 Skal jo så fint være livstidsgaranti vel.. Men de krever at DU har kjøpt dem derfra;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...