#1 Skrevet Januar 10, 2012 Har lenge fantasert om å få til dobbel-DIN i a4'n min. Er en 96 modell med den gamle kjedelige skru-justeringen på varmeapparatet. Vet det høres umulig ut, men noen som har en anelse om det er mulig å bygge om til elektrisk slik at jeg kan bytte til en facelift dobbel-DIN midtkonsoll? Tenkte det kanskje lot seg gjør om man bytter vifte, overføringer og sikkert mye annet gøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2012 Har du A/C på denne? Vet at noen pre-facelift utgaver med disse "skru hjula" på varmeapp. hadde en A/C knapp. Altså dobbel-din fra facelift har selvsagt A/C funksjon og brytere til varmeseter etc. Vet om folk som har bygget om fra pre-facelift til facelift konsoll men dette var alle med ferdig klima. Da kunne de bare lodde over ledningsnettet uten større vansker. Men her mangler du jo det meste. Det beste hadde kanskje vært å hatt en donorbil å hentet ALT fra. Vifter, overføringer osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2012 Har ingen a/c knapp hvertfall. Har sett uttallige DIYer om hvordan man oppgraderer til facelift og senere 2-DIN. Er bare denne manuelle justeringen av vifteapparatet som stopper meg. Planen er som du sier å få tak i et billig vrak med riktig konsoll osv. også bytte over alt som trengs. Har bare aldri sett noen gjøre noe lignende før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2012 Så vidt jeg har hørt så må man også flytte over alle elektriske motorene til spjeld osv, og da blir det sykt mye jobb... Noen som kan bekrefte om det stemmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2012 Litt FOR mye jobb for så lite kan man vel si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2012 Jeg ville heller beholdt bilen en stund til og heller kjøpt en facelift neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2012 Handler nyere bil til sommeren så får klare meg til dess Kanskje en A3 tilogmed 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 22, 2012 åssen er det å ettermontere enkel din konsoll fra facelift i en prelift da? bilen har el klima fra før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 26, 2012 Denne er fin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...