Elektrisk varmeapparat A4 -96

Anbefalte innlegg

Har lenge fantasert om å få til dobbel-DIN i a4'n min. Er en 96 modell med den gamle kjedelige skru-justeringen på varmeapparatet. Vet det høres umulig ut, men noen som har en anelse om det er mulig å bygge om til elektrisk slik at jeg kan bytte til en facelift dobbel-DIN midtkonsoll?

Tenkte det kanskje lot seg gjør om man bytter vifte, overføringer og sikkert mye annet gøy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du A/C på denne? Vet at noen pre-facelift utgaver med disse "skru hjula" på varmeapp. hadde en A/C knapp.

Altså dobbel-din fra facelift har selvsagt A/C funksjon og brytere til varmeseter etc.

Vet om folk som har bygget om fra pre-facelift til facelift konsoll men dette var alle med ferdig klima. Da kunne de bare lodde over ledningsnettet uten større vansker. Men her mangler du jo det meste.

Det beste hadde kanskje vært å hatt en donorbil å hentet ALT fra. Vifter, overføringer osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen a/c knapp hvertfall. Har sett uttallige DIYer om hvordan man oppgraderer til facelift og senere 2-DIN. Er bare denne manuelle justeringen av vifteapparatet som stopper meg.

Planen er som du sier å få tak i et billig vrak med riktig konsoll osv. også bytte over alt som trengs. Har bare aldri sett noen gjøre noe lignende før

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg har hørt så må man også flytte over alle elektriske motorene til spjeld osv, og da blir det sykt mye jobb...

Noen som kan bekrefte om det stemmer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt FOR mye jobb for så lite kan man vel si :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville heller beholdt bilen en stund til og heller kjøpt en facelift neste gang ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handler nyere bil til sommeren så får klare meg til dess :) Kanskje en A3 tilogmed

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen er det å ettermontere enkel din konsoll fra facelift i en prelift da? bilen har el klima fra før

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.