#1 Skrevet Januar 10, 2012 (endret) Noen vet hvordan det er enklest og få ut kasse/clutch på en t5 4m? Ikke facelift. Er jævlig trangt under der. Hørte møller tok 10000 for det og det var gjort på en arbeidsdag. Men usikker på om han som ringte fikk pris på t4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2012 ifølge autohidden så er det ikke store jobben, no ser jeg bare tiden da, men det har fungert for min del som en peke pinne.. 6 tur>/retur, da regner jeg med 7 tima ettersom det er ikke noe vi gjør hverdag, men noen gang går det fortere og Mvh Stian S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2012 er det gjort på en dag er de aktive!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2012 Traversen må vel senkes eller ta ned på denne da ytterste delen av girkasse huset vil ta i denne når girkassen skal ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2012 ta ned travers, demontere mellomaksling, og drivakslinger, motorfeste venstre side, senke ned motor og så tar du igrunn alt med muttertrekker.. Har du skikkelig utstyr og er noenlunde effektiv greier du det lett på en dag. Bør ha hjulstillingskontroll etter du har montert alt igjen.. Om du ikke har spesialverktøy da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2012 Da er det vel bare å gi gass da:) hva gjør man med tannstanga som sitter på traversen? Jeg står inne med løftebukk, kompressor og alt som er:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 12, 2012 Da var kassa ute etter ca 2-3timers skruing. Gikk forsåvidt greit når vi så hvordan ting hang sammen. Må bestille svinghjul også, for det var litt vel slarkete:/.... Morsomt å løfte kassa ned for hånd.. Haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2012 Til andre som evt lurer. Så er det ikke så ille som det ser/høres ut som. Bare ta seg til til å løsne alt og plukke ned travers og ting rundt som må av. Da går alt mye lettere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...