#1 Skrevet Januar 10, 2012 Nå sitter vi 4 stk og utarbeider ei terminliste for året 2012. kommer snart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2012 Hei! Hvor kan jeg få tak i sjkiltplater og klistemerker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2012 Ta kontakt med Per Håkon Tærud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2012 Ta kontakt med Per Håkon Tærud. Takk for svar. Har sendt han en pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2012 Har enda ikke fått svar. Noen andre jeg kan kontakte angående skiltplater og stickers? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2012 Ring! Han er ikke like mye på forumet som oss andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2012 Kan like godt kjøpe i webshoppen (om det går), jeg prøvde i to uker å få tak i, men stakk til slutt på Møller og fikk skiltplater derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 26, 2012 Skiltplater og klistremerker er tilgjengelig på alle klubbmøter. I tillegg så har jeg liggende, men de må hentes. Jeg sender ikke. Ring evnt på 90191212! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...