#1 Skrevet Januar 10, 2012 Nytt år, nye muligheter. Starter med å ønske alle lokallagsmedlemmer et godt nytt år. Årets første lokallagstreff tar vi på parkeringsplassen til Magneten kjøpesenter på Levanger. Dato blir søndag den 22. januar, kl. 16:00. Håper på brukbart oppmøte og kanskje noen nye fjes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2012 Satser på quattro-føre og godt vær. Skal prøve å få tatt turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2012 Levanger liker vi , så dette må gå i orden I likhet med Arild , Satses det på quattro føre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2012 Eller 4motion-føre i mitt tilfelle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2012 Quattro må de bli. ves æ klare å finn fram te magnetn da vil sei E jo så langt å fårrå at... Gla æ kjøpt 2011 utgaven tå kart te navigasjon min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2012 Kom nettopp tilbake nå, og det var ganske dårlig oppmøte i dag også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 23, 2012 Beklage, vart ferhindra i går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 23, 2012 Samme her , stod midt oppi ett bilkjøp da d bynt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 25, 2012 er det ikke siste søndag i mnd vi har treff da: klø : jeg så tråden men men tenkte 29. jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 30, 2012 Var i utgangspunktet den nest siste søndagen i måneden, men vi har hatt litt av begge deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 17, 2012 Når og hvor blir neste treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 18, 2012 22. april kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 18, 2012 jeg er med:) hvor og når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 18, 2012 På tide å legge treff til namsos snart:) Eller Steinkjer kanskje??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 18, 2012 (endret) på tide å legge et til Steinkjer nå kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 18, 2012 Steinkjer hadde vært perfekt Så kunne vi evnt tatt en tur på bowling el noe hvis oppmøte er bra ( just like the good old days ) Hvis det finnes bowling på steinkjer lenger da... Eller finne på noe annet Tips og forslag noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 19, 2012 Stemmer for Steinkjer ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 19, 2012 Ser ut som jeg kan få til å bli med 22. april også. Lenge sia jeg har fått tid, på tide å klare det nå igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...