Anbefalte innlegg

Går sms om streetmeet i laguneparken på søndag kl19, tenkte å ta turen viss det blir normalt vær...ikke som idag;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det jo bommer og greier over alt der oppe så det kan jo fort bli litt vanskelig.

Men det er vel ingentling som stenger på plassen i kortenden av "living" bygget. Men der er det jo ambulanse sentral nå, så da blir vi vel kastet vekk ganske kjapt tenker jeg.

Eller er det steder der oppe som ikke er stengt av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det jo bommer og greier over alt der oppe så det kan jo fort bli litt vanskelig.

Men det er vel ingentling som stenger på plassen i kortenden av "living" bygget. Men der er det jo ambulanse sentral nå, så da blir vi vel kastet vekk ganske kjapt tenker jeg.

Eller er det steder der oppe som ikke er stengt av?

Parkeringen til Living er ikke stengt av. Det er bare å kjøre inn ved Bilextra/Claes Ohlson.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk melding jeg og ja, tror jeg tar turen også!!

Men...har lokalklubben stand på Vårmønstringa som pleier å være på lagunen sånn rundt 1. mai???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.