#1 Skrevet April 8, 2005 Går sms om streetmeet i laguneparken på søndag kl19, tenkte å ta turen viss det blir normalt vær...ikke som idag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2005 Nå er det jo bommer og greier over alt der oppe så det kan jo fort bli litt vanskelig. Men det er vel ingentling som stenger på plassen i kortenden av "living" bygget. Men der er det jo ambulanse sentral nå, så da blir vi vel kastet vekk ganske kjapt tenker jeg. Eller er det steder der oppe som ikke er stengt av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2005 Nå er det jo bommer og greier over alt der oppe så det kan jo fort bli litt vanskelig.Men det er vel ingentling som stenger på plassen i kortenden av "living" bygget. Men der er det jo ambulanse sentral nå, så da blir vi vel kastet vekk ganske kjapt tenker jeg. Eller er det steder der oppe som ikke er stengt av? Parkeringen til Living er ikke stengt av. Det er bare å kjøre inn ved Bilextra/Claes Ohlson. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2005 Fikk melding jeg og ja, tror jeg tar turen også!! Men...har lokalklubben stand på Vårmønstringa som pleier å være på lagunen sånn rundt 1. mai??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...