#1 Skrevet April 8, 2005 16. April arrangeres hobbykjøretøyenes dag på Jærhagen på Klepp, i regi av Jæren Amcar Club. Vi har i 13 år nå arrangert Hobbykjøretøyenesdag. Dette er en samlingfor alle motor klubber også for de som ikke er med i noen klubber. Det er eieren selv som bestemmer om han ønsker å stille ut kjøretøyet sitt. Her er det alt fra Amcar`s, Engelske, Tyske og Japanske biler, Lastebiler, Traktorer, Motorsykler og masse annet rart og fint til å se på. Det vil og bli premiering blant de som stiller ut. Det er en egen jury på 4-5 personer som bedømmer kjøretøyene. Vi er i år å treffe på Parkeringsplassen / Parkeringshuset til Jærhagen, Mega, på Kleppe. Vi åpner klokka 10.00 og har premieutdelingen klokka 15.00. Her er det også mulighet for å kunne kjøpe pølser og brus. Kom og still ut det du har:) Inngang: Fører m/ bil = 40,-. Publikum = 20,- me kan jo vis oss?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2005 Da må jeg høyere makter for at jeg skal bli ferdig med 2005 prosjektet mitt. (skal faktisk holde hardt til 1 mai) Men absolut inntresant for de som har kjørbare doninger!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...