Anbefalte innlegg

Det er foreløpig bare på tankestadiet, men jeg må vel innrømme overfor meg selv at jeg har lekt litt med tanken på helfoliering av Sciroccoen.

 

Hvor mye må jeg regne med for en slik jobb?

Tar også imot innspill på hvem/hva/hvor også :)

 

Regner med at det er 3M-folie som brukes til dette som regel?

 

// Kent

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok sikkert forskjell på pris fra plass til plass, men prisen jeg fikk her i Trondheim var ca 18-20 000,- for min A4. Det var høykvalitets-folie fra 3M og jobben var gjort på èn dag.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk foliert min TTS i Kristiansund av wrapping.no, og det var 3M. Tror det kom på rundt 12.000,- eller noe sånt.

Ganske lett å holde rent etter at jeg behandlet det med produkter laget for folie.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er tydeligvis store prisforskjeller ute å går her, men A4en er vel fort litt større enn TTen da.

Fornøyd med jobben som ble gjort på din, Tom?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette kommer helt ann på det ferdig resultatet og hvordan bilen ser ut. både TTen og sciroccoen er begge små biler og bredden på folien trenger ikke være mer enn 122 cm

 

dette gjør det endel billigere.

 

men, man må fort regne med et sted mellom 10.000-15.000 ihvertfall for en sånn jobb

 

visst du er intresert Kent-erik så kan jeg høre med en kompis av meg (uten tvil en av norges beste folie montører)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er tydeligvis store prisforskjeller ute å går her, men A4en er vel fort litt større enn TTen da.

Fornøyd med jobben som ble gjort på din, Tom?

 

Ble meget fornøyd, ble en helt annen bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er jo rimelig viktig at det ser bra ut når man folierer. Det hadde vært konge om du kunne sjekket, Arve. Det blir nok ikke får våren eller der omkring dog, men det hadde vært veldig greit å hørt med kompisen din!

 

Tom: TTen din så veldig bra ut ja :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.