#1 Skrevet Januar 11, 2012 Strøken og meget påkostet rs2 vurderes solgt. info om bilen: 96 modell sort sort recaro takluke justerbart H&R godkjent 3" eksos godkjent carbon interiør stor stereo 18" cup sommer 17" standard vinter med nye dekk Masse nye deler: Hjullagere skiver klosser og calipere Bygd om til 1.8t coiler luftmassemåler radiator Ac slanger og kompressor Regreim +++ Aftercooler termostat div følere og elektronikk Alle foringer i polyurethan Neuspeed stabstag Girkule og mansjett Påkostet 65000,- i deler siste året mer bilder mailes ved interrese km 208000 prisantydning 240k Mer bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2012 Shit! Dette fristet noe fælt! Gamlebilen min dette, som jeg brukte mye tid, penger og kjærlighet på Var i meget god stand når jeg solgte den, og vil tro den er like bra nå, om ikke bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2012 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...