#1 Skrevet Januar 12, 2012 (endret) Hei... Ønsker å kjøpre nr; 11,12,13 og 14 på bildet under her. Av en eller annen grunn er min rotet vett Noen som har? Passer fra Alle audi 80 til 86, Alle UR quattro. Tor-Steve Lagt til etter 15 timer 24 minutter: Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2012 hæææææ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2012 (endret) Hei Tor-Steve! Skal se i eskene mine hva jeg har, skal gi lyd fra meg om jeg ikke har og:) Tøff bil,. Sigurd.... Lagt til etter 22 timer 46 minutter: Hei Tor-Steve!Skal se i eskene mine hva jeg har, skal gi lyd fra meg om jeg ikke har og:) Tøff bil,. Sigurd.... Litt kjapp på avtrekkeren der, finner det ikke! Husker jeg satte dem bort, men finner ikke:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2012 Bumper... Hard to get dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2012 (endret) trenger!! Lagt til etter 5 Days 17 Hours: Ingen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2012 noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2012 Hææææ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2012 Hei.har fra en 82 Audi 80 CL......Helge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2012 Hei.har fra en 82 Audi 80 CL......Helge Hei, takker for svar Har en på handa inntil videre. Du hører fra meg om ikke det er i orden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...