#1 Skrevet Januar 12, 2012 trenger hjelp til å finne et delenummer. under montering av nye bremseklosser, så gjekk pluggen for bremseklosse sensoren sundt (typisk). er ein kabel som deler seg i ein y, ein til abs(eller esp) og ein til bremseklosse sensor. går gjennom hjullbuen og inn i motorrom, har ikkjke sjekket korlangt den går inn. bilen er en 06 a3 2.0d quattro, håper det er noen som kan hjelpe så eg kan bestille meg ny kabel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2012 1k0 927 903 J 1k0 927 903 B var to forskjellige, Di på delelageret vet hvilken du trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2012 takk skal du ha, men finns det et delenummer på bare pluggen? da slepper eg å trekke opp ny kabel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2012 1J0 973 802 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...